Klubbhus

Søknad om oppsetting av klubbhus er overlevert Nes Kommune og vi venter at klubbhuset vil være oppsatt i løpet av to til tre uker. Prosjektering av svingstudioet er godt i gang og søknad om oppsetting av dette vil bli sendt til kommunen i løpet av kort tid. Vi antar at bygget vil stå ferdig i løpet av sommeren. Oppgradering av simulatorsenteret vil bli gjennomført før starten av neste innendørssesong. Gjennom disse nevnte tiltakene vil klubbens tilbud til medlemmene bli betydelig styrket. Samtidig håper styret at klubbens medlemmer velvillig stiller opp som dugnadshjelp når prosjektene skal realiseres. Dette vil gi kjærkomne ekstrainntekter til klubbens drift.