VTG- kurs på Hvam

Neste VTG- kvtgurs i Hvam Golfklubb starter mandag 11. mai

VTG- kurs er et nybegynnerkurs i golf hvor du lærer golfvett, sikkerhet,enkle regler,banepleie,korte slag, lange slag og å trene med treningskortet.
Kurset er på 12 timer, og vil foregå innendørs på simulator, på treningsfeltet og på banen.

Kurset koster kun 1750 kroner for voksne. Da inkluderer dette medlemskap i Hvam Golfklubb, noe som alene koster 950 kroner. Prisen for ungdom (16-19) er 800 kroner inkludert medlemskap.
Du kan også gjennomføre kurset uten å bli medlem.

Golf er gøy, golf er for alle og golf er supert for helsa. Meld deg på!