Ny deltagerrekord da Frank Roger Heimen vant Torsdagsturneringen 9

Torsdagens vinner tar i mot velfortjent premie.

Banen viste seg fra en bedre side enn på lenge da Torsdagsturneringen 9 gikk av stabelen på Hvam Golfklubb torsdag kveld. Mange hadde funnet veien til Hvam, så mange at det ble sesongrekord i antall deltagere.

Som vanlig måtte man spille godt for å kunne være med i kampen om de øverste plassene på resultatlisten. Best av de 17 deltagerne var Frank Roger Heimen.
Heimen spilte godt, blant annet med en god birdie på hull 12. I klubbhuset viste scoren – 3, og det var godt nok for seier denne kvelden. På andreplass, to slag bak, kom Per Øivind Bodding. Gudfinnur Kleveland spilte til par, og det ga tredjeplass.

Resultater