Klubbemesterskapet- ei festhelg!

Klubbmesterskapet- Hvam Golfklubbs festhelg

Vi i Hvam Golfklubb ønsker å gjøre helgen med klubbmesterskapet til en festdag for klubben. Da trenger vi hjelp av dere medlemmer, vi trenger hjelp til å få mange deltagere. Det eneste du trenger å gjøre, er å melde deg på klubbmesterskapet. Klubbmesterskapet arrangeres 4.-6. september.

I klubbmesterskapet skal vi selvfølgelig kåre en klubbmester, men det kommer i andre rekke. Det sosiale rundt turneringen er det viktigste. Det å ta en kaffekopp eller brus etter runden i det flotte klubbhuset vårt, bli kjent med andre golfere, lære noe nytt om golf, ha en fin dag- det er det som er klubbmesterskapet.

Vi kommer i år til å ha en sosial avslutning på helga etter søndagens runde. Da vil vi servere mat til alle som har deltatt og det vil være premieutdeling. De som ønsker det, må gjerne ta med familien sin på denne seansen.

Når det gjelder selve klubbmesterskapet vil det foregå på følgende måte:

– det deles inn i tre herreklasser: A- B- C – det er en seniorklasse( 50 år og eldre for damer, 55 år og eldre for herrer) – det er en dameklasse Klasse A er eliteklassen, og her spiller de med lavest hcp. I utgangspunktet spiller A- klassen en runde fredag, en runde lørdag og en runde søndag, ved få deltagere vil fredagens runde gå ut. Alle som vil, kan melde seg på A- klassen.

Klasse B og C, seniorene og damene spiller en runde lørdag og en runde søndag.

Det vil bli premiering i alle klasser

Påmelding i Golfbox. Bare spør om hjelp dersom du lurer på dette! Påmeldingsfrist er søndag 23. august. Startavgiften er 200 kroner, dette inkluderer mat, Dersom noen ønsker å ha med familie på avslutningen søndag, kan man betale 100 kroner for maten pr. person.

Vi håper at du har lyst til å delta i klubbmesterskapet, og bidra til at dette blir ei festhelg på Hvam Golfklubb. Golf er aller morsomst sammen andre, og golf handler også om det sosiale etter runden. Ta med deg en eller flere golfvenner til Hvam 4.- 6. september!

Vi trenger dere medlemmers hjelp til å skape et godt og sosialt miljø rundt golfklubben vår!