Knallrunder av Gudfinnur Kleveland og Bjørn Johnsen

Torsdag kveld gikk femte og nest siste runde av årets Høstturnering på Hvam, og flere leverte veldig gode golfrunder. Denne gangen var det tee 46 som skulle til pers.

Forrige uke gikk Gudfinnur Kleveland en under banens par brutto, denne uka gjentok han bedriften. Det holdt til 19 poeng og seier. Han ble imidlertid fulgt helt til døren av Bjørn Johnsen, også han endte på 19 poeng. Christer Mårtensson kvitterte inn på 18 poeng, det holdt til tredjeplass.

Siste runde i Høstturneringen går onsdag 1. oktober. Her er det mulighet til å få starttid fra 16.00, meld deg på i Golfbox.

Resultater