Stig Herman Lindberg tok G- Sport Jessheim trekølleturnering

Lørdag 10. oktober gikk siste uteturnering på Hvam Golfklubb denne sesongen. Dette var G- Sport Jessheim trekølleturnering, der det ble spilt fra tee 36 og med kun tre køller i bagen. Turneringen var en del av årets årsfest, og flere av spillerne hadde kledd seg opp i klassisk( og noe uklassisk) antrekk for anledningen.

Selve spillet på banen var av varierende kvalitet, men som alltid var det noen som spilte godt. Best av alle var Stig Herman Lindberg, og selv med kun tre køller i verktøykassen signerte han en score på to under par. Prestasjonen ble premiert med gavekort fra G- Sport Jesshiem. På plassene bak fulgte henholdsvis Ole Kristian Ensrud- Skraastad og Bjørn Johnsen.

Vi takker med dette for denne sesongs uteturneringer, og ser samtidig fram til nye turneringer i simulatorsenteret!