Tommy Skymoen tok årets siste seier

Mange hadde møtt opp til årets siste turnering da Hvam Golfklubb arrangerte nyttårsturnering 31. desember. Her skulle det kjempes om årets siste seier, og det var gledelig å se at flere fra våre naboklubber tok del i turneringen.

Etter 18 hull var det Tommy Skymoen fra hjemmeklubben som hadde lavest score, og kunne med god samvittighet sende opp et par ekstra raketter senere på kvelden. Med 42 poeng var årets siste seier sikret. Tett bak, med 41 poeng, fulgte Tore Solhjell Pedersen fra Nes Golfklubb. På tredjeplass kom nok en spiller fra Nes Golfklubb, Karen Elisabeth Hansen.

Med dette takket Hvam Golfklubb for 2015, og ønsker velkommen til nye slag i 2016.

Resultater