Treningsdag på Hvam vgs

Nå har du muligheten til å få golfinstruksjon av dyktige golfelever fra Hvam vgs. Fredag 22. januar arrangerer de treningsdag i simulatorsenteret på Hvam. Ønsker du å få noen tips til hvordan din golfsving kan bli bedre, er dette en god anledning. Treningsdagen foregår i tidsrommet 12.30- 20.00, booking av tid( og evt. spørsmål) gjøres til: henrikhickton@gmail.com  Påmeldingsfrist er onsdag 20. januar.

Pris for instruksjon er 400 kroner. Pengene går til elevenes treningsleir i Portugal i februar.

Som seg hør og bør på et golfarrangement, blir det servert vafler og kaffe.

Meld deg på nå!

golfelevene på Hvam vgs.