Baneåpning og dugnad

Banen åpner fredag kl 10:00.

Det skal nå være mulig å booke tid i Golfbox. Det skal ikke forekomme spill på banen, uten booking. Ta kontakt på Facebook, eller per e-post: post.hvamgk@gmail.com dersom du skulle ha noen spørsmål knyttet til banen, klubben eller booking.

Vi vil også minne om dugnad på lørdag kl 10:00 – 12:00, etterfulgt av grilling og en 9-hulls dugnadsturnering. Håper mange har anledning til å møte opp. Ta med egen rive og spade.

Det vil være mulig å booke tid på lørdag etter kl 14:00. Søppelkasser, nye tee klosser og hullinformasjon kommer i løpet av april.

Velkommen til sesongen 2016.

Dugnad 6. mai kl 18:30

Dugnad mandag 6. mai kl 18:30. Oppmøte ved klubbhuset. Gjøremål: Med vennlig hilsen Styret i Hvam Golfklubb PS! Hvis det blir pen