Årsmøte 2018

Kjære medlem av Hvam Golfklubb.

Du er herved invitert til årsmøtet 2018. Tirsdag 20. mars kl 19:00 i klubbhuset.

Dette er det viktigste årsmøtet Hvam GK har hatt fordi situasjonen rundt banen gjør at vi som klubb må tenke «ut av boksen», og ha med oss motiverte og engasjerte medlemmer som virkelig vil vise at Hvam Golfklubb er noe å satse på ! Det er VI som skaper godt miljø både på og utenfor banen. Klubbhuset vårt er et godt samlingssted. La oss bruke dette.

Vær med å bidra til det gode miljøet, der meninger kan utveksles, innspill kan tas med og spørsmål får et ærlig svar.

Samtidig er sannsynligheten stor for at 2018 blir annerledes på flere måter,  og at klubbens medlemmer må være med for å bestemme hvordan Hvam GK skal fremstå, og vokse inn i en sunn og aktiv golf-fremtid – uansett hvem som blir vår samarbeidspartner i året(ene)  som kommer.

Medlemmene har mye makt på et årsmøte, og ved å møte opp og gi innspill til hvordan de ønsker at klubben skal drives, hvilke aktiviteter vi skal ha, turneringsformer, Pro, treninger, damenes dag, trenerkurs, regelkurs etc., etc.

Det er medlemmene som velger de rette personene som sitter i styret, og som da skal ha ansvaret for at Klubben fungerer som den skal, og tar de avgjørelser som skal til for at alle skal kunne spille golf i et godt miljø.

Umiddelbart etter årsmøtet avholder det nye styret medlemsmøtet der vi kan diskutere og planlegge sesongen som kommer plutselig. Vi ønsker innspill fra deg som medlem !!

Det vil der også bli gitt info om hvordan situasjonen er p.t. i forhold til golfbanen, og hva som kan skje fremover.

Det er ingen tvil om at Hvam Golfklubb består, og at det blir spill etter helt normale, vanlige rammer på Hvam Golfbane også i 2018.

På medlemsmøtet vil det bli servert pølser og brus.

Møt opp – og vær med å bestemme hvordan golfklubben din skal være !

Årsmøte dokumenter finner du her,  http://hvamgolfklubb.no/dokumenter/

Velkommen.

Styret.

Dugnad 6. mai kl 18:30