Medlemskontingenten 2018 m.m

OBS ! Les hele innlegget for all info !

Det vil i dag bli sendt ut purringer til de som ikke har betalt medlemskontingenten! Fristen er 15. juni.18

Fra 16.6.18 vil vi sperre alle som ikke har betalt, slik at de ikke kan bestille starttider i Golfbox, eller spille på baner i Norge.

Sperren vil ikke bli åpnet igjen før det er betalt. Det er for sent å melde seg ut av klubben for sesongen 2018 !!

(fristen for dette er 31.12. hvert år.

Medlemskontingenten er den eneste sikre inntekten klubben har, og vår drift er helt avhengig av dette. Når mange ikke betaler kontingenten vil det gå ut over tilbudet på banen, klubbhuset, og ellers på anlegget. Dette er viktig..!!

Kjøp spillerett, og betal innen 15.6.18 – så får du et kort med, kr 600,00 til ballautomaten på rangen! Bestilles på vår hjemmeside. Utrolig godt tilbud for at du kan varme opp på rangen, og deretter spille på banen.

Vi oppfordrer alle til å logge starttid i golfbox slik at både vi og andre kan se aktivitetene på banen.

Torsdagscupen 7.6. ble i går vunnet av en fantastisk runde av Gudbrand Sandnes. Det er litt tørt på banen fortsatt, men banen kommer seg og blir stadig bedre. Moro å spille igjen – og her til alle medlemmer: Det er plass til alle !! uansett HCP eller erfaring.

Klubbhuset vil fra og med nå få åpningstider fra ca 12 – 18 hver dag. Der kan du få kjøpt enkelt golfutstyr som baller, hansker, noen køller etc. Is, mineralvann, toast og sjokolade kan være godt å ha med seg på runden, og ta gjerne en kaffe etterpå. Helsegolf : Legg scorekortet ditt i postkasse ved klubbhuset – uansett antall slag, eller poeng, så vil vi trekke ut fine premier blant alle scorekortene som ligger der ved hver månedsslutt. Skriv på navn, tlfnr. og dato for når du går. Kos deg på banen !!

God aktiv helg.

Dugnad 6. mai kl 18:30

Dugnad mandag 6. mai kl 18:30. Oppmøte ved klubbhuset. Gjøremål: Med vennlig hilsen Styret i Hvam Golfklubb PS! Hvis det blir pen