Siljuberg tok finalerunden i Torsdagsturneringen

Torsdag kveld gikk finalerunden i årets Torsdagsturnering, og i tillegg til rundeseier skulle man kåre to sammenlagtvinnere. Den fjortende runden gikk på Kabalua Bay, og spillerne mestret banen meget godt. Langt over halvparten av feltet gikk under par, og best scorekort av alle hadde Jonas Siljuberg.

Siljuberg gikk på hele 8 under par, og kun Arve Ferger var i nærheten av dette. Hans – 7 holdt til andreplass. Gudfinnur Kleveland tok tredjeplassen.

Resultater

I sammendraget var Gudfinnur Kleveland klart best i bruttoklassen, nesten 4 slag foran andremann. I nettoklassen var Kjetil Mørkved best.

Resultater bruttoklassen

Resultater nettoklassen

Dugnad 6. mai kl 18:30

Dugnad mandag 6. mai kl 18:30. Oppmøte ved klubbhuset. Gjøremål: Med vennlig hilsen Styret i Hvam Golfklubb PS! Hvis det blir pen