Gratis onsdagstrening for deg med 54-36 i HCP

Treningsgruppen i Hvam Golfklubb skal starte opp gratis treningsøkter for alle nybegynnere. Enten du nylig har tatt et kurs og vil ha en oppfriskning, eller har spilt et par år og ønsker tips for videre utvikling, er disse øktene for deg. Treningsøktene er for spillere med HCP fra 36 til 54.

Hver økt vil bestå av 2-3 stasjoner med forskjellige øvelser for ulike deler av spillet, som putting, chipping, bunker og lengre jernslag. Du vil få muligheten til å rotere mellom stasjonene og øve på de delene av spillet du ønsker å forbedre. Den siste delen av økten vil være en uformell konkurranse hvor vi bruker det vi har øvd på.

Noen treningsøkter vil også inkludere banespill, hvor trenere vil være med som faddere/ledsagere og svare på spørsmål om regler og spill på banen.

Treningene foregår på onsdager fra kl. 17:00 til 20:00, og du velger selv hvor lenge du ønsker å delta. Du kan f.eks. møte opp kl 19 og bli med 1 time. Det er ingen påmelding, og det koster ingenting å delta. For økter med banespill må du ha fritt spill på banen eller kjøpe greenfee for den aktuelle økten.

Første trening vil være onsdag 26. Juni 17:00 – 20:00.

Vi håper vi ser deg for noen morsomme økter på golfbanen. Nederst finner du de ulike øktene vi vil gjennomføre ved de ulike stasjonene. Vel møtt.

Ved eventuelle spørsmål, ta kontakt med Steinar Berglund per e-post: steinarandre@msn.com eller telefon: 90298870

Treningsgruppen i Hvam Golfklubb

Putteøkt

Bunkerøkt