Per Heimen storspilte og vant!

Torsdag gikk nok en turnering i turneringsrekken av torsdagsturneinger, og mange spillere stod klare på Hvam GK for å være med i kampen om seieren.

Banen viste seg å være tøff for spillerene, og det skulle vise seg vanskelig å score godt torsdag kveld. Per Heimen kunne imidlertid smile fra tee 1 til hull 9, han spilte meget bra. Med en score på – 3 var han klar vinner av turneringen. Kjell Roar Unes spilte også godt, og en under par holdt til en klar andreplass. SIste plass på pallen gikk til forrige ukes vinner, Ole Kristian Ensrud-Skraastad.

Resultater

Dugnad 6. mai kl 18:30

Dugnad mandag 6. mai kl 18:30. Oppmøte ved klubbhuset. Gjøremål: Med vennlig hilsen Styret i Hvam Golfklubb PS! Hvis det blir pen