Rekordstort felt i 4- Kløver`n på Hvam

Lørdag 8. august var det klart for tredje runde i årets 4- Kløver- turnering, og det var Hvam sin tur til å arrangere. Det var en spent arrangementskomitè som skulle vise fram den nye banen for et rekordstort felt i 4- Kløver`n. Hele 73 spillere hadde funnet veien til Hvam denne flotte lørdagen. Banen viste seg fra sin beste side så langt i sin korte karriere, og den høstet mange lovord fra våre gjester.

Mange deltok i 4- Kløver`n på Hvam.

Sportslig sett kom Hvam også godt fra det med flere plasseringer helt i toppen. Freddy Heiberg gjorde det best med seier i sin klasse.

Kleveland putter for eagle på hull 9.

Freddy Heiberg vant klasse C, i denne klassen kom også Per Ingar Skogseth på en fin tredjeplass. I klasse B spilte Gunnar Fjeldberg godt, og tok andreplassen.

Resultater

Fin chip av Heimen

Lørdag 12. september går finalen i årets turnering på Aurskog Golfpark, og her kan alt ennå skje. I lagkonkurransen har Ullensaker Golfklubb tatt en solid ledelse med 80 poeng, Gjerdrum er på andreplass med 60 poeng, Hvam på tredje med 56 poeng og Aurskog på fjerdeplass med 24 poeng. Så her vil spenningen være tilstede fram til siste balle er i koppen om vel en måned.

Dugnad 6. mai kl 18:30

Dugnad mandag 6. mai kl 18:30. Oppmøte ved klubbhuset. Gjøremål: Med vennlig hilsen Styret i Hvam Golfklubb PS! Hvis det blir pen